Gieskes seizoen langer broeksponsor van De Graafschap


Gieskes seizoen langer broeksponsor van De Graafschap

Gieskes Interieur heeft zich ook voor het seizoen 2017-2018 als broeksponsor aan De Graafschap verbonden. Vorig seizoen stond de Didamse interieurspecialist voor het eerst op de broeken van de Superboeren en dat beviel van weerszijden uitstekend.

Volgens Laurens Oord, directeur/eigenaar van Gieskes Interieur, en De Graafschap-supporter in hart en nieren, is er niks mooier dan broeksponsor zijn. “Een besmeurde broek met ons logo er op, dat is het mooiste. De broek komt vaak in beeld op de wedstrijdfoto’s en dan is ons logo prachtig zichtbaar. Wij zijn blij dat we voor een jaar hebben kunnen verlengen.” 

Vieze broeken

Martine Zuil, directeur commercie en marketing van De Graafschap noemt Gieskes als broeksponsor een ‘mooie match’. “Een bedrijf uit Didam, waar ook onze Sjoerd Ars woont, geleid door een op en top Superboer als Laurens, dat moet wel goed gaan. Wij kijken uit naar weer een succesvol jaar samen met veel media-momenten voor Gieskes als broeksponsor.” 

Jelle Huntelaar, de accountmanager die namens De Graafschap het nieuwe contract met Gieskes afsloot, voegt hier aan toe: “Achterhoekse bedrijven op het tenue, dat is toch het mooiste dat er is. En al helemaal als een Superboer aan het roer staat van zo’n bedrijf. Ik vind het fantastisch dat Gieskes weer een seizoen in deze rol aan De Graafschap verbonden blijft!”

Gieskes Interieur is al al bijna 100 jaar een gerenommeerd interieurbouwer met een goede naam; het bedrijf staat bekend vanwege de grote interieurprojecten in het hele land voor onder meer ziekenhuizen, scholen, verzorgingshuizen, gemeentehuizen en grote landelijke organisaties als Louwman & Parqui ( Importeur Toyota en Lexus )


Nieuwsoverzicht
Deel dit nieuwsbericht

Agenda