U heeft momenteel geen verbinding.

Veelgestelde vragen

Seizoenkaart 2024/2025

Waar kan ik mijn seizoenkaart verlengen?
Je seizoenkaart verlengen kan via deze link. Als je inlogt zie je vervolgens in je reserveringen je seizoenkaart staan.

Wat als ik meerdere seizoenkaarten op mijn eigen naam heb?
Als je meerdere seizoenkaarten op 1 account hebt staan, dan kun je je seizoenkaarten niet online verlengen. We verzoeken je dan ook om bij de receptie langs te komen.

Tot hoeveel wedstrijden heb ik toegang met een seizoenkaart?
Je hebt met je seizoenkaart toegang tot alle thuiswedstrijden in de competitie die toegankelijk zijn voor supporters in het seizoen 2024-2025. Kaarten voor eventuele beker- en/of play-offwedstrijden vallen niet automatisch onder de seizoenkaart.

Tot wanneer kan ik mijn stoel terugkopen?
De verlengperiode start op maandag 13 mei 2024. Verlengen van je eigen stoel is mogelijk t/m 2 juni 2024 17.00 uur.

Ik heb nog geen seizoenkaart, kan ik er één kopen?
Vanaf vrijdag 7 juni 2024 kun je een nieuwe seizoenkaart kopen Onze huidige seizoenkaarthouders hebben namelijk t/m 2 juni 2024 de tijd om hun “eigen” plek terug te kopen. Van dinsdag 4 tot en met donderdag 6 juni 2024 is er de mogelijkheid om van plek te verplaatsen. Dit kan alleen bij het stadion tussen 09.30 uur en 12.30 uur.

Hoeveel seizoenkaarten kan ik op mijn account kopen?
Je kunt slechts één seizoenkaart op je eigen account kopen. In het verleden kon je wel meerdere kaarten op naam hebben, vandaar dat we hier ook informatie over geven.

Wat zijn de prijzen van een seizoenkaart?
De prijzen zijn te zien op de pagina van de seizoenkaartverkoop.

Ik betaal liever niet in één keer. Kan dat?
Dat is mogelijk, we denken graag met je mee over bijvoorbeeld een gespreide betaling. We willen dat iedereen aan onze club verbonden blijft. Via info@degraafschap.nl kun je een afspraak maken om in een persoonlijk gesprek met ons te kijken naar de mogelijkheden.

Kan ik ook via het Meedoenarrangement van de Gemeente Doetinchem een seizoenkaart kopen?
Dat kan als je daarvoor in aanmerking komt. Ga hiervoor naar deze pagina en bestel een seizoenkaart.

Waar vind ik alle algemene voorwaarden en huisregels?
Die zijn op deze pagina te vinden.

Problemen met je mijn.degraafschap-account

Ik heb alle stappen doorlopen, maar kom nu op een ander account terecht. Hoe kan dat?

Binnen de oude omgeving van CM was het mogelijk om met meerdere accounts gebruik te maken van één emailadres. Dit is met het nieuwe systeem niet meer mogelijk, om zo de accounts beter te beveiligen. Mail dan even met info@degraafschap.nl en geef aan met welk uniek emailadres je je account wil koppelen. Dit zullen we voor je uitvoeren en vervolgens kun je de stappen doorlopen en inloggen.

Ik kan niet inloggen, maar heb wel een nieuw wachtwoord aangemaakt. Hoe kan dat?

Het aanmaken van een nieuw wachtwoord heeft geen zin als je de stappen niet doorloopt via https://mijn.degraafschap.nl/account-check. Dan geeft het systeem automatisch aan of je een nieuw wachtwoord moet kiezen, of dat dit niet nodig is.

Heb je naar aanleiding hiervan toch nog een vraag, dan kun je ons op de volgende manieren bereiken:

  • Bel op werkdagen (tussen 09.30 uur en 12.30 uur, met uitzondering van wedstrijddagen dan vanaf 12.00 uur) naar 0314 – 368450; we hebben maar 1 inkomende lijn. Probeer het later nog eens als je ons niet meteen aan de lijn krijgt.

De fysieke verkoop (vanaf woensdag 15 mei 2024) van seizoenkaarten vindt (iedere werkdag tussen 09.30 uur en 12.30 uur, met uitzondering van wedstrijddagen - dan vanaf 12.00 uur) plaats bij de receptie van Stadion De Vijverberg.

Deel deze pagina
De Graafschap
Stadion de Vijverberg
Lijsterbeslaan 101A
7004 GN Doetinchem
ROUTE
Contact
  • bel de superboeren:
  • (0314) 36 84 50
  • Openingstijden:
  • Ma t/m vr: 09:30 uur – 12:30 uur
  • Op dagen waarop De Graafschap een thuiswedstrijd speelt, is de receptie geopend van 12.00 tot 20.00 uur.

  • Of stuur een email:
  • [javascript protected email address]
Ontwerp Realisatie: a&m impact internetdiensten
loading spinner