U heeft momenteel geen verbinding.

Inloggen kaartverkoop en De Graafschap App

Sinds het begin van dit jaar is het inloggen op je kaartverkoopaccount én de app gecombineerd via één platform. Dat betekent dat je voor één keer onderstaande stappen moet doorlopen om zo ervoor te zorgen dat je in de toekomst met slechts één combinatie van email en een wachtwoord kunt inloggen op álle platformen van De Graafschap.

Het belangrijkste is om de stappen te doorlopen via https://mijn.degraafschap.nl/account-check.

Heb je de stappen doorlopen? Dan kun je heel eenvoudig inloggen op al onze platformen.

Let op: het kan enkele minuten duren voordat de mail in je mailbox zit.

Veelgestelde vragen:

Ik heb alle stappen doorlopen, maar kom nu op een ander account terecht. Hoe kan dat?

Binnen de oude omgeving van CM was het mogelijk om met meerdere accounts gebruik te maken van één emailadres. Dit is met het nieuwe systeem niet meer mogelijk, om zo de accounts beter te beveiligen. Mail dan even met info@degraafschap.nl en geef aan met welk uniek emailadres je je account wil koppelen. Dit zullen we voor je uitvoeren en vervolgens kun je de stappen doorlopen en inloggen.

Ik kan niet inloggen, maar heb wel een nieuw wachtwoord aangemaakt. Hoe kan dat?

Het aanmaken van een nieuw wachtwoord heeft geen zin als je de stappen niet doorloopt via https://mijn.degraafschap.nl/account-check. Dan geeft het systeem automatisch aan of je een nieuw wachtwoord moet kiezen, of dat dit niet nodig is.

Deel deze pagina
De Graafschap
Stadion de Vijverberg
Lijsterbeslaan 101A
7004 GN Doetinchem
ROUTE
Contact
  • bel de superboeren:
  • (0314) 36 84 50
  • Openingstijden:
  • Ma t/m vr: 09:30 uur – 12:30 uur
  • Op dagen waarop De Graafschap een thuiswedstrijd speelt, is de receptie geopend van 12.00 tot 20.00 uur.

  • Of stuur een email:
  • [javascript protected email address]
Ontwerp Realisatie: a&m impact internetdiensten
loading spinner