De Graafschap Vrouwen promoveert naar de Eredivisie
De Graafschap Vrouwen heeft promotie naar de Azerion Vrouwen Eredivisie veiliggesteld. Dankzij een knappe 1-2 overwinning op Jong Ajax Vrouwen in Amsterdam kroonde het team zich tot promovendus.
Met strijd, passie en teamgeest wist De Graafschap Vrouwen de belangrijke overwinning over de streep te trekken. Daarmee bekroont de ploeg een sterk seizoen en zet het opnieuw een grote stap in de ontwikkeling van het vrouwenvoetbal binnen de club.
De promotie naar de Eredivisie betekent een historisch moment voor de club en vormt de beloning voor het harde werk van speelsters, staf en iedereen binnen de organisatie.