De Graafshop
Voor het retourneren van artikelen hebben we een speciale pagina aangemaakt. Klik hier als je meer informatie wilt over dit onderwerp.
Wij streven er altijd naar om je bestelling binnen twee werkdagen te verzenden. Wij verzenden doorgaans met DHL. Zij bezorgen in de meeste gevallen de volgende werkdag, maar dit kan niet altijd worden gegarandeerd. Voor sommige artikelen geldt een langere levertijd. Wanneer dit het geval is, melden wij dit op de betreffende artikelpagina.
Ons magazijn bevindt zich niet op De Vijverberg. We hebben slechts een kleine voorraad van onze artikelen beschikbaar bij de receptie.
Wanneer je geen mail hebt ontvangen nadat je een bestelling hebt gedaan, dan kan dit twee oorzaken hebben:
1. De betaling is niet gelukt.
Kijk of het geld van je rekening is afschreven. Zo niet, plaats dan je bestelling opnieuw. Is er wel geld afgeschreven, zie dan punt 2 hieronder.
2. De mail is in je spambox terechtgekomen.
In uitzonderlijke gevallen kan onze mail worden gezien als spam. Check je spamfolder en geef aan dat mail van degraafschap.nl geen spam is.
Wanneer je bestelling is afgerond en betaald, ontvang je een mail met een bevestiging hiervan. Wanneer je bestelling klaar is om verzonden te worden, ontvang je wederom een mail. Wanneer je ervoor gekozen hebt om je bestelling te laten verzenden, dan staat in deze mail je track-and-trace code, waarmee je je bestelling kunt volgen. Het kan na het verkrijgen van deze code nog wel enige uren duren voor je de bestelling daadwerkelijk kunt volgen.