Maak kennis met: MIJN Magazine


Maak kennis met: MIJN Magazine

MIJN Magazine is een Achterhoekse uitgave dat maandelijks 110.000 Achterhoekse huishoudens bereikt en dus 300.000 lezers heeft. Dit medium is al 21 jaren diep geworteld in deze regio en inmiddels dus niet meer weg te denken. Er staan interviews in met bekende en minder bekende Achterhoekers, die in ieder geval stuk voor stuk spraakmakend zijn. Verder staan er iedere keer vaste rubrieken in, zoals ‘In Bed met…’, ‘Page 6 Model’, ‘MIJN Auto’, ‘MIJN Verhaal’, ‘MIJN Droomhuis’, MIJN Metamorfose’ en meer soortgelijke items, met allemaal een Achterhoeks sausje. Dit tezamen geeft MIJN Magazine een geheel eigen identiteit, waarmee het zowel jong als oud aan zich weet te binden. Voor velen is de (Achterhoekse) herkenning reden waarom MIJN Magazine zo gewaardeerd wordt en graag maandelijks uit de brievenbus wordt geplukt.

Romeo Delta MultiMedia
MIJN Magazine is indirect een uitgave van Romeo Delta MultiMedia. Dit is een communicatiespecialist die vooral eenmalige uitgaven verzorgt op het gebied van zorg, welzijn en onderwijs. In 1990 begon René Doppen met Romeo Delta, dat in de jaren daarna uitgroeide tot een communicatiebureau met zeven medewerkers. Van meet af aan lag Doppens hart bij printmedia. Dit kunnen huis-aan-huis media zijn, maar ook worden uitgaven ingezet als presentatie-magazine. Bij beide opties zijn er kostentechnisch diverse mogelijkheden, waarbij het zelfs budgetneutraal gerealiseerd kan worden. Dit laatste gebeurt dan ook heel regelmatig, met name in de zorgsector, waar de marketingbudgetten traditioneel niet buitensporig zijn. Sinds 2016 is er uitgebreid met diverse online-activiteiten. Hierbij wordt eventueel gebruik gemaakt van strategische partners als het gaat om websites, een nieuwe huisstijl, eventmarketing etc.

Romeo Delta Mijn Magazine
In 2006 kwam Daniël Schmitz het team versterken, een allround-specialist. Toen zich medio 2019 de kans voordeed om MIJN Magazine over te nemen, werden Doppen en Schmitz compagnons van het nieuw gecreëerde Romeo Delta Mijn Magazine. Zo ontstond er naast de honderden eenmalige titels ook een periodieke uitgave, die voor zakelijke continuïteit zorgt. In nauwe samenwerking werd het avontuur aangegaan, waarvoor een perfect op elkaar ingespeelde eigenschap essentieel bleek ; organisatorische kwaliteiten. De directheid van de een en de rationaliteit van de ander zorgt voor een uitstekende partnerschap. Daarnaast zijn beide multifunctioneel en is dezelfde humor reden om iedere dag fluitend naar kantoor te komen. Tenslotte hebben beiden de combinatie van zakelijk en commercieel kunnen denken zonder daarbij de menselijke kant uit het oog te verliezen.

MIJN Superboer
In het overzicht van MIJN Magazine is een vaste rubriek onvermeld gebleven : ‘MIJN Superboer’. Iedere maand wordt een échte Graafschapper eruit gelicht. Dit kan de trainer zijn, de voorzitter, een speler, maar ook een supporter of suppoost. Ook hier wordt gestreefd om de Achterhoek constant op de achtergrond mee te laten liften, want dat blijft de basis van de uitgave. In ieder geval zorgt dit vaste item voor een fraai stukje herkenning bij de enorme schare voetballiefhebbers. Deze link naar het voetbal is niet voor niets. Behalve dat De Graafschap puur Achterhoek is, zijn beide partners ook echte voetballiefhebbers. MIJN Magazine is dan ook graag Business Sponsor geworden om elkaar te kunnen versterken. Businessclub leden hebben bij ons een (zebra)streepje voor en genieten een Superboer-korting van 25% op onze advertentie- en advertorialtarieven. Extra interessant dus om bij de 300.000 Achterhoekers onder de aandacht te komen. Laat het maar weten, zodat we een en ander kunnen verzorgen.

Wij wensen zowel De Graafschap als al onze collega-sponsoren veel succes en hopen daarbij op een goede samenwerking.

Met vriendelijke (sport)groet : Daniël Schmitz, René Doppen en het MIJN-team (0544-352235 / info@mijnmagazine.nl)


Nieuwsoverzicht
Deel dit nieuwsbericht

Agenda

Er staat op dit moment niks op de agenda.