Maak kennis met: Achterhoek Performance Center uit Doetinchem


Maak kennis met: Achterhoek Performance Center uit Doetinchem

Onze Business Club leden stellen zich graag voor. Dit keer Bas Hulst, Directeur & mede-eigenaar van Achterhoek Performance Center uit Doetinchem.

“Net als De Graafschap willen we de Achterhoek laten groeien”

Achterhoek Performance Center uit Doetinchem, kortweg APC, helpt bedrijven die willen groeien via het digitale kanaal. Zowel nationaal als internationaal. Bas Hulst: ‘Ons bedrijf bestaat uit de beste online professionals van de Achterhoek en we zorgen ervoor dat lokale ondernemers en webshops kunnen groeien in hun leads of omzet. Wij zetten daarbij in op Digital Marketing, E-Commerce technologie en Big Data.’

Online groei
Met aardig wat bedrijven in portefeuille, zoals Exit Toys, OnlineVerf.nl en Nijhuis water technology, staat bij APC de wind in de zeilen. ‘Onze aanpak is ook net even anders dan dat van andere online professionals. We handelen namelijk niet vanaf de zijlijn, maar onze specialisten vermengen zich met het bedrijf. Onze kennis kunnen we dan precies op de juiste plek toepassen, wat een stuk effectiever werkt. Zo werken we toe naar structurele online groei.’

Jong bedrijf
APC is een van de jongste bedrijven binnen de BC en nog maar 15 maanden ‘up and running’. ‘We zien het lidmaatschap echt als een welverdiende kroon op het afgelopen drukke jaar. Binnen ons bedrijf delen we hetzelfde Achterhoekse DNA en bijna iedereen is supporter.We vonden ons 1-jarig jubileum een mooi moment om die gedeelde passie te versterken.’

Zelfde binding
‘Waar we ons bij De Graafschap vooral in goed kunnen vinden is de verbindende factor voor de regio. De club is een belangrijk symbool en uitdrager van de Achterhoek, en wil de regio - net als wij - laten groeien. Gaat het goed met de club, dan werkt dat hier breed in de economie door. Dat is iets waar wij graag aan bijdragen.’

“Ik doe hier altijd veel inspiratie op”

Meerwaarde
Mooi aan de BC vindt Bas dat het niet alleen bedrijven verbindt, maar dat er ook inhoudelijk veel is op te steken. ‘Naast dat je voor en na de tijd mede bc leden spreekt zijn er interessante sprekers. Je pikt zo allerlei inspiratie op die je zelf weer kunt toepassen. Zo was de lezing van Robin van Galen tijdens het Happy Hour van oktober erg boeiend. Om die reden kan ik een BC-lidmaatschap ook niet-voetbalfans beslist aanraden.’

Onvergetelijk moment
Zelf is Bas al in zijn jeugd verknocht geraakt aan De Graafschap. ‘Met 10 jaar was ik zelfs 2 jaar lang vaste mascotte van het eerste elftal, na Rogier Meijer. Mijn eerste wedstrijd was onvergetelijk; 3 augustus 1994 - tegen Barcelona. Toevallig had ik kort daarvoor tijdens een vakantie met vol ontzag het voetbalstadion van Barcelona bezocht en niet lang daarna stond ik in de spelerstunnel náást de spelers van Barcelona. Dat was geweldig. Ik hoop dan ook nog veel mooie momenten met de club te mogen delen.’

Contact opnemen met Bas Hulst kan via bas@achterhoekperformancecenter.nl, LinkedIn of onze De Graafschap Business club app. De website bezoeken kan ook:www.achterhoekperformancecenter.nl
Achterhoek-Perfromance-Center.jpg


Nieuwsoverzicht
Deel dit nieuwsbericht