Veelgestelde vragen

Wedstrijden met maatregelen corona

Waar kan ik een stoel reserveren?
Je stoel reserveren kan via ons ticketingsysteem.

Toekennen eigenaar
Wil je in één transactie meerdere stoelen reserveren? Omdat je graag met je huishouden naast elkaar in het stadion wil zitten? Dan moet je aan iedere kaart een eigenaar toekennen. De eigenaar moet zelf ook een seizoenkaart hebben. Hoe je dat doet lees je in deze handleiding.

Wat als ik meerdere seizoenkaarten op mijn eigen naam heb?
Stuur een mail naar info@degraafschap.nl en vermeld daarbij je relatienummer en de gegevens van de persoon die normaal gesproken met je meegaat. Elke bezoeker van een wedstrijd dient geregistreerd te zijn, daarom zijn kaarten persoonsgebonden en niet overdraagbaar om, indien nodig, een gedegen bron- en contactonderzoek uit te kunnen voeren.

Ik ga alleen naar de wedstrijd
Kom je alleen? Dan verzoeken wij je een losse stoel te selecteren uit één van de vakken en niet één stoel van een dubbel te selecteren. Alleen zo kunnen wij 1,5 meter garanderen tussen jou en andere supporters.

Wat als er na sluitingsdatum nog stoelen beschikbaar zijn?
We bekijken per wedstrijd of er na sluitingsdatum nog stoelen beschikbaar zijn. Zijn er nog plaatsen dan communiceren we dat via onze website en social media.


Wat te doen als je geen e-mail hebt gehad
Controleer de spam-box in je mailaccount. Staat daar geen mail. controleer dan of je mailadres correct staat ingevoerd in ons systeem en log daarvoor in het ticketingsysteem in (rechts bovenaan de pagina kun je inloggen met je klantnummer en je wachtwoord). Is alles correct weergegeven stuur ons dan een mail via info@degraafschap.nl. Voor het reserveren van stoelen maakt het niet uit dat je geen mail ontvangen hebt.

Waarom kan ik minder wedstrijden bezoeken?
Natuurlijk hadden wij ook graag een volle en kolkende Vijverberg gezien, echter, de huidige maatregelen van de overheid zorgen ervoor dat we ons stadion in moeten richten op 1,5 meter. Dat heeft invloed op de stadioncapaciteit, de inrichting van de vakken en de mogelijkheid voor een wedstrijdbezoek.

Plaats reserveren in mijn eigen prijscategorie.
* Heb je een scc voor de vakken 25 t/m 28, dan kun je uit elk publieksvak een plaats reserveren
* Heb je een scc voor de vakken 22 t/m 24 of 29 t/m 31, dan kun je uit elk publieksvak een plaats kiezen, behalve uit de vakken 25 t/m 28
* Heb je een scc voor de vakken 18, 19, 36 t/m 38, dan kun je uit elk publieksvak een plaats kiezen, behalve uit de vakken 22 t/m 31
* Heb je een scc voor de vakken 15 t/m 17, 20, 21, 32 t/m 35 of 39 t/m 42, dan kun je uit één van die vakken een plaats reserveren

Uitvak
Om zoveel mogelijk seizoenkaarthouders de kans te geven de wedstrijd bij te wonen, wordt per wedstrijd bekeken of het uitvak in de 'verkoop' gaat. Het uitvak is uitgerust met losse stoelen allen op 1,5 meter afstand van elkaar. Let wel op, het zicht in vak 13 en 14 is minder dan in de andere vakken van het stadion.

knop-reserveer-stoelen.jpg

Algemeen

Tot hoeveel wedstrijden heb ik toegang met een seizoenkaart?
Je hebt met je seizoenkaart toegang tot thuiswedstrijden die toegankelijk zijn voor supporters in het seizoen 2020-2021. Kaarten voor eventuele beker- en/of play-offwedstrijden vallen niet automatisch onder de seizoenkaart.

Wat als er in het seizoen 2020-2021 wedstrijd(en) zonder supporters gespeeld moeten worden?
Wij gaan, in overleg met de lokale autoriteiten en de KNVB, er alles aan doen om zoveel mogelijk supporters toe te laten op De Vijverberg. De komende weken wordt daar verder invulling aan gegeven. In het geval er (deels) zonder supporters gespeeld moet worden, wordt op een later moment gekeken naar tegemoetkoming voor 2020-2021. Nieuwe seizoenkaarthouders zien, met de aanschaf van een seizoenkaart, af van mogelijke tegemoetkoming.

Kan ik een tegemoetkoming verwachten voor de gemiste wedstrijden in het seizoen 2019-2020?
Helaas hebben de thuiswedstrijden tegen Helmond Sport, NEC Nijmegen, NAC Breda, TOP Oss en FC Den Bosch vanwege het coronavirus geen doorgang gevonden. Alle (halve) seizoenkaarthouders en losse kaartkopers zijn inmiddels geïnformeerd over de opties voor tegemoetkoming. Geen bericht gehad? Mail even naar info@degraafschap.nl of kom langs bij de receptie (tegemoetkoming aanvragen was mogelijk t/m 30 juni 2020).

Tot (wanneer) kan ik mijn stoel terugkopen?
De verlengperiode startte op 19 mei 2020 om 19:54 uur. Verlengen van je eigen stoel was mogelijk t/m 30 juni 2020.

Wat moet ik doen als ik van stoel wil verplaatsen in het stadion?
Dit kan, maar we adviseren je wel om eerst je ‘oude’ plek terug te kopen. Stuur vervolgens een mail naar info@degraafschap.nl om te kijken wat de mogelijkheden zijn om een andere stoel te bemachtigen. Dit zullen wij na 30 juni 2020 in kaart brengen.

Wat zijn de prijzen van een seizoenkaart?
De prijs van je seizoenkaart blijft gelijk en verandert niet ten opzichte van seizoen 2019-2020. Ben je op de peildatum (1 juli 2020) 18 jaar of ouder? Dan ga je het normale tarief betalen. Als je per 1 juli 2020 te oud bent om ‘Superboertje’ te zijn, dan ga je het jeugdtarief betalen.

Ik betaal liever niet in één keer. Kan dat?
Dat is mogelijk, we denken graag met je mee over bijvoorbeeld een gespreide betaling. We willen dat iedereen aan onze club verbonden blijft. Via info@degraafschap.nl of een bezoek aan de receptie kun je een afspraak maken om in een persoonlijk gesprek met ons te kijken naar de mogelijkheden.

Kan ik tijdens het verlengen van mijn seizoenkaart een donatie doen?
Dat is zeker mogelijk! Je seizoenkaart verlengen én ons nog meer steunen? Dat kan door hier een donatie achter te laten. Je kunt zelf het bedrag bepalen of kiezen voor een donatie van €19,54.

Ik heb nog geen seizoenkaart, kan ik er één kopen?
We bieden t/m 30 juni 2020 onze huidige seizoenkaarthouders de mogelijkheid om hun seizoenkaart te verlengen. Vanaf maandag 6 juli 2020, om 10:00 uur, start de seizoenkaartverkoop (online en aan de receptie) voor nieuwe seizoenkaarthouders. De verkoop van seizoenkaarten is (voorlopig) stop gezet op 20 augustus 2020.

Wanneer ontvang ik mijn seizoenkaart?
Dit zal enkele weken voor aanvang van het nieuwe seizoen zijn.

Hoe en wanneer ontvang ik het shirt?
Als je ervoor gekozen hebt om het shirt van het nieuwe seizoen te bestellen, dan ontvang je deze uiterlijk aan het begin van het komende seizoen. Over de maat en de levering ontvang je later een persoonlijk bericht.

Heb je naar aanleiding hiervan toch nog een vraag, dan kun je ons op de volgende manieren bereiken:

  • Stuur een mailtje naar info@degraafschap.nl;
  • Bel op werkdagen (tussen 10:00 en 16:00 uur - op woensdag zijn we gesloten) naar 0314 – 368450;
  • Maak gebruik van onze WhatsApp-service. We zijn, op werkdagen tussen 10:00 en 16:00 uur, bereikbaar op 0314 – 368459;
  • Vul het contactformulier in via deze link;
  • De receptie van Stadion De Vijverberg is op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag geopend van 10:00 tot 16:00 uur. Let op: conform de richtlijnen van het RIVM kun je niet binnen wachten, maar kunnen we per verkooppunt slechts één persoon tegelijkertijd naar binnen laten.

banner-informatie-kaartverkoop-site-augustus.jpg